Helen Doron English » Events & Confrences
Mezinárodní franšízová konference Helen Doron se zaměřuje na růst tržeb na nových a stávajících trzích.
Franšízanti z celého světa se sešli, aby diskutovali o tom, jak vytvořit dlouhodobý úspěch založený na osobních vztazích.
V řadě již 33. výroční mezinárodní konference o franšízingu Helen Doron se konala 7. – 10. března 2018 na břehu ikonického jezera Maggiore v Itálii.
Jak úspěšné franšízy pokračují v růstu prodeje? Klíčové je zaměřit se na základní hodnoty. A právě to bylo hnací silou čtyř intenzivních dnů plných přednášek, workshopů a diskuzí na každoročním setkání. Tam se všichni naši franšízanti setkali, aby se dozvěděli více o prozákaznickém přístupu při řízení svých podniků. Díky nadšeným účastníkům z více než 30 zemí a pestrému výběru řečníků byla atmosféra inspirující a motivující.
Prodej programů Helen Doron Educational Group se liší od prodeje čehokoliv jiného. Naši franšízanti nejen že uvádějí na trh jedinečný systém vzdělání s efektivní metodikou, ale také hodnoty a dovednosti pro život. Více než 4 500 speciálně vyškolených učitelů připravuje děti na to, aby se staly odpovědnými občany světa, kteří mohou spolupracovat a společně tvořit. A to nejen sdílením společného jazyka, angličtiny, ale také společnými hodnotami. Prodej tohoto vzácného „balíčku dovedností“ je právě proto jedinečný, ale i náročný. Během týdne konferencí jsme společně prozkoumali standardní i progresivní prodejní strategie a další kreativní přístupy, které dohromady spojují hodnoty, které Helen Doron zastupuje.
Hlavní řečník z řad našich franšízantů a autor široce uznávaných knih Ditch the Pitch a Brand Harmony, Steve Yastrow, nabídl účastníkům nový přístup k marketingu, vztahům se zákazníky a prodeji. Podělil se o konkrétní nástroje, které zajišťují lepší zapojení zákazníků a řízení podniků.
Anne Gordon, viceprezidentka pro rozvoj obchodu, komentovala stabilní růst mezinárodní franšízy a význam dalšího poskytování podpory na všech úrovních. „S růstem sítě našich podniků je zapotřebí se zaměřit na pomoc všem franšízantům při růstu jejich podnikání a zvyšování zisku. Představujeme proto nové pohledy na prodej a nabízíme nesčetné množství nápadů pro každého. V minulém roce jsme do naší rodiny přivítali Chile a přidali tři nové oblasti Master Franchise v Číně, tři v Rusku a další oblast v Itálii. Nyní máme více než 1 000 Vzdělávacích center. Stále rozšiřujeme naši globální přítomnost a proto je čím dál důležitější nacházet nové způsoby prodeje, které se budou hodit na jednotlivé trhy.
Formální koktejlový večírek představil úspěchy Master Franšízantů a Vzdělávacích center v oblastech růstu, retence a brandingu. Slavnostní předávání cen „Golden Kevin“ vyzdvihlo franšízanty, kteří excelují v kategoriích: Růst studentů, udržení učitelů, růst programu pro mládež, nejlepší značkové prostory, nejlepší všestranný start-up a nejlepší marketingová kampaň.
Helen Doron English je průkopníkem inovativní, jedinečné metody výuky angličtiny pro děti a mládež s využitím kvalitních výukových materiálů, které doplňujeme nejmodernějšími aplikacemi. Helen Doron English s více než 1 000 odděleními Master Franšíz je největší poskytovatel kvalitního anglického školního vzdělávání pro děti a mládež. Helen Doron umožňuje podnikatelům zahájit vlastní franšízy a připojit se k přední obchodní síti s pevnou pozicí ve výuce angličtiny jako cizího jazyka. Helen Doron English je osvědčený obchodní model, jehož franšízové životní cykly patří mezi nejdelší a nejsilnější ve franšízovém průmyslu.
Podívejte se na hlavní body konference.
Prolomit nové hranice ve vzdělávání dětí Vzdělávací skupina Helen Doron byla založena v roce 1985 s cílem učit děti angličtinu jako cizí jazyk. Má více než 1 000 Vzdělávacích center a mateřských škol v 36 zemích světa. Doposud jsme naučili angličtinu více než dva miliony dětí po celém světě. Usilujeme o to, aby franšízy a obchodní partneři rozšířili svůj bohatý vzdělávací obsah a pokračovali v dosahování nových možností ve vzdělávání dětí.