6066 Views

Třetí ocenění pro Helen Doron za nejlepší franšízu

Helen Doron Educational Group už potřetí získala prestižní mezinárodní ocenění Global Franchise Award. Letos stejně jako loni uspěla v kategorii Global Mentorship (globální vedení franšízové sítě). V roce 2019 opanovala kategorii pro nejlepší franšízu na poli vzdělávání dětí.

O oceněních rozhodla porota složená z největších expertů na poli franšízingu. Paní Helen Doron převzala ocenění kvůli současné situaci na dálku. Epidemie přitom nepromluvila jen do způsobu předávání cen, stala se také hlavním tématem letošního ročníku. Porotci totiž hledali značku, která svým franšízantům poskytla nejlepší podporu během koronavirové krize.

Získané ocenění potvrzuje, že vzdělávací společnost Helen Doron Educational Group výborně zvládla situaci, která téměř po celém světě nastala po vypuknutí epidemie. Žáci a studenti museli zůstat ve svých domovech a výuka probíhala na dálku – online a s pomocí počítačů. Výuková centra Helen Doron se mohla spoléhat na vysoce kvalitní podporou od své centrály. Každá výuková hodina byla díky mezinárodní provázanosti HDE pečlivě metodicky připravená. Učitelé s dětmi pracovali tak, aby komunikace na dálku co možná nejlépe připomínala osobní setkání v učebnách. Ohlasy od rodičů i studentů na výukové hry, videa a další nové postupy potvrzovaly, že se jim to daří.

Do přípravy nových metodických postupů spojených s výukou na dálku se zapojila také paní Helen Doron. „Těší nás, že jsme mohli obdržet ocenění za odborné vedení našich franšízových partnerů v době krize a za časově nepřetržitou podporu, kterou jsme jim poskytli. Jakmile jsme zjistili, že se mnoho z našich 1100 center ve 38 různých zemích uzavírá, ihned jsme začali reagovat. Náš tým pedagogů rozšířený o lektory z celého světa připravil během pouhého měsíce přes 800 nových interaktivních online lekcí. Pro potřeby online výuky jsme vyškolili více než 4000 našich lektorů a jen díky tomu mohli naši studenti a žáci pokračovat v učení. Franšízanty jsme kromě toho vybavili marketingovými materiály a naplánovali pro ně kampaně,“ uvedla paní Helen Doron.

6067 Views

Třetí ocenění pro Helen Doron za nejlepší franšízu

Helen Doron Educational Group už potřetí získala prestižní mezinárodní ocenění Global Franchise Award. Letos stejně jako loni uspěla v kategorii Global Mentorship (globální vedení franšízové sítě). V roce 2019 opanovala kategorii pro nejlepší franšízu na poli vzdělávání dětí.

O oceněních rozhodla porota složená z největších expertů na poli franšízingu. Paní Helen Doron převzala ocenění kvůli současné situaci na dálku. Epidemie přitom nepromluvila jen do způsobu předávání cen, stala se také hlavním tématem letošního ročníku. Porotci totiž hledali značku, která svým franšízantům poskytla nejlepší podporu během koronavirové krize.

Získané ocenění potvrzuje, že vzdělávací společnost Helen Doron Educational Group výborně zvládla situaci, která téměř po celém světě nastala po vypuknutí epidemie. Žáci a studenti museli zůstat ve svých domovech a výuka probíhala na dálku – online a s pomocí počítačů. Výuková centra Helen Doron se mohla spoléhat na vysoce kvalitní podporou od své centrály. Každá výuková hodina byla díky mezinárodní provázanosti HDE pečlivě metodicky připravená. Učitelé s dětmi pracovali tak, aby komunikace na dálku co možná nejlépe připomínala osobní setkání v učebnách. Ohlasy od rodičů i studentů na výukové hry, videa a další nové postupy potvrzovaly, že se jim to daří.

Do přípravy nových metodických postupů spojených s výukou na dálku se zapojila také paní Helen Doron. „Těší nás, že jsme mohli obdržet ocenění za odborné vedení našich franšízových partnerů v době krize a za časově nepřetržitou podporu, kterou jsme jim poskytli. Jakmile jsme zjistili, že se mnoho z našich 1100 center ve 38 různých zemích uzavírá, ihned jsme začali reagovat. Náš tým pedagogů rozšířený o lektory z celého světa připravil během pouhého měsíce přes 800 nových interaktivních online lekcí. Pro potřeby online výuky jsme vyškolili více než 4000 našich lektorů a jen díky tomu mohli naši studenti a žáci pokračovat v učení. Franšízanty jsme kromě toho vybavili marketingovými materiály a naplánovali pro ně kampaně,“ uvedla paní Helen Doron.